måndag 10 januari 2011

Gör om, gör rätt.....

Det fick man för att man försökte göra sig till.....startade en blogg på en annan sida och hade just kommit igång med den då man får ett mail om att sidan kommer läggas ner....Så då får man väl vackert skapa en ny.


Satt för skojs skull och skummade igenom lite andra bloggar i brist på saker att göra. Sånt är dumt.....riktigt dumt. Det tog mig två timmar att försöka klura ut om skribenten var tjej eller kille. Är fortfarande inte riktigt säker men jag bettar på en DET av manligt kön. Det påstods att det var ett år sen han gjort slut med sin flickvän men då hans största nöje var att springa ut och köpa Louis Vitton-väskor, ansiktsprodukter och nya solglasögon så är jag ändå osäker. Bilderna var dock på en "han" där bildtexten refererade till som "titta vad fin jag är"....jaja, därom tvista de lärde.
 Hur som helst, större ego-diva har jag sällan varit med om!!! Han satt och pratade skit om alla kända bloggare och vilka egocentriska människor de var och bara lite längre ner så skriver han att "feta människor borde inte få vistas ute bland oss vanligt folk. Vi ska ju inte behöva tappa aptiten pga att dom inte kan ta hand om sig själva"....Han pratar även om att fattiga människor borde utvisas till nåt land som tillåter den låga ekonomin. Då ska tilläggas att med feta människor menas alla som har ett BMI över 22!!!! Och de fattiga människorna är alla dom som är för "snåla för att ta ett lån för att köpa en 3miljoners lägenhet i centrum, eller egentligen så ska man ju inte ta lån heller. Måste man ta ett lån har man ju egentligen inte råd iaf!!!"
 Hur fan är en del människor funtade?? Jag är inte mindre värd för att jag handlar kläder på rea (för det är ju bara fattiga som gör det för dom har ju inte råd i vanliga fall) och jag är inte snål heller. Men jag kanske inte har lika mycket tur som den här mentalt efterblivna ursäkten för mänskligt liv har....Och nog fan är han fattig allt!!! Han må ha pengar men han har en jävla brist normala hjärnceller och jag skulle vilja se hur hans plånbok löser det problemet!!!
 Aja....nog om det..man blir ju bara arg och förbannad på sånt folk.....synd bara att DOM får röra sig fritt när ingen annan får det. Fatta hur världen hade sett ut om bara dom generna fördes vidare!!! GAAAAHHHH..............HEMSKA TANKE!!!!!!!!!!! Vi skulle ju gå igenom evolutionen baklänges!!! Fast det förstås...det hade ju faktiskt varit ganska kul att få se på när en fisförnäm brunkrämsvarelse iklädd Dolce Gabbana från söder får krypa upp ett aparsle och försvinna.....hahahahaha.....*ser drömmande ut genom fönstret*


Nä tillbaka till verkligheten. Dumma människor blir vi nog aldrig av med. Vi får helt enkelt hoppas att de utrotar sig själva. Annars är jag mer än gärna frivillig att ställa mig på Norrmalmstorg och högt deklarera att "från och med nu kommer alla plattänger, märkesväskor, solglasögon och blekmedel att avskaffas! Det är nu otroligt modernt med fett hår, bilringar, orakade ben med en sliten ryggsäck över axeln och en iskall stor stark i näven!!!!"
Inget skulle göra mig lyckligare än att se alla slackers falla som döda flugor!!!


Men men...vad är väl en dag på slottet?






Vem fan vill ha en sån här?? Vad finns det som är snyggt här egentligen???


























När det finns detta?? AAHH....Se på håret, skinnbyxorna......DET HÄR är skönhet!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar